Babyboom

Det stämmer att det är babyboom just nu. Tycker var och varranan får barn. En skolkompis ringde idag och berätta att hon ska ha barn i september. Kul med massa bebisar runt omkring. På tal om bebisar. Min lilla bebis har varit på Astrid Lindgrens barnsjukhus hela dagen idag. Efter vi blivit remitterade till läkare för hans läskiga sätta i halsen och kippa efter andan anfall fick vi en läkartid idag. Och eftersom dem vill uteslut allting så vart vi kvar på sjukan hela dan och fick träffa säkert fem olika läkare som titta, kände och undersökte. Skönt iof att dem tar så väl hand om en, men jag var oförbered. Trodde vi skulle vara där 20 min och sen gå hem. Men det blev en heldag som avslutades med ett EEG. Han är så otroligt duktig min kille som inte klagat någonting under hela dagen. Mvg till Elias. På måndag ska vi tillbaka och få svar på EEG:et han gjorde. Fast jag tror dock inte att det är någonting. Skönt bara att man kan utesluta allting och veta att man har en frisk bebis.

Jag är på skojakt. Måste hitta skor som passar min klänning. Köpte ett par som jag gillade, men färgerna skar sig då det var olika vita. Så det är bara att ge sig ut på jakt igen. Skam den som ger sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0