Badkar på tork

Vårat badkar står just nu på tork. Udda? Aa det kan man säga, men det behövdes. Jonas har rivit it allting i badrummet och skurat från botten till toppen, under badkar, väggar tak, jaa allting. Så nu står badkar utan sina fötter och torkar så ska det få komma på plats imorgon igen. Ett alldeles skinande badkar.

Bestämde mig för att, eftersom min klänning sitter åt ganska rejält att jag skulle hålla igen lite på matportionerna (äter mycket sen graviditet/amning) och gottsakerna. Men det är ta mig tusan omöjligt. Äter massa hela tiden, man är konstant sugen när man ammar. Får bli en stadig gördel så allt hålls på plats =)

Min mamma vill jag ge en alldeles speciell hälsning till. Hon är så himla snäll. Det som händer nu är nog en väldigt speciell händelse för henne, som enda dotter jag är och så. Men jag har själv lite svårt att förstå allt som komma skall. Men mamma hänger med i planeringen och ställer upp både praktiskt ekonomiskt och känslomässigt. Tack snälla mamma för att du finns till hands. Jag älskar dig!

Och alla ni andra som hjälper mig, Nina, Jessica, Melanie, Ella. Tack snälla för att ni ställer upp. Utan er hade jag nog aldrig fått ihop det så smidigt och bra som jag har fått. Ni ska veta att jag tänker ofta vilken tur jag har. Stor kram till er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0