Ciabatta de luxe

Var på mc donken idag. Är inte så där ruggigt förtjust i detta ställe men vi gick dit idag, dem har nån ny ciabatta burgare där. Och hör och häpna, den var god och ja tar gärna en till. (en specialbeställning utan lök såklart, alltid nygjord)

Tittar in till mina fiskar och inser att dem har kommit i lite skymundan sen Elias kom till familjen. Måste verkligen skärpa mig med deras rengöring. Ett akvarium är så otroligt fint och rogivande att ha hemma så jag får ju tusan se till att hålla det fräscht så fiskarna mår bra där i. Lovar ska fixa det fredag eller lördag.

Jo förresten, ni vet att jag har ett lyxproblem (mobilen), eftersom jag har en så snäll pappa som jag har så hjälpte han mig med mitt problem och vilken dag som helst trillar det ner en mobil i brevlådan. Yeehaa!

Måste bara få klaga lite på min brevbärare. Titt som tätt får vi grannarnas post ner i brevlådan, medans våran post hamnar i en annan port i närheten hos en kvinna med LIKNANDE efternamn, inte ens samma, bara ett liknande. Vad är det för fasoner alltså. Har funderat på att klaga, problemet är bara att jag inte vet om det är Posten eller Citymail som missköter sig. Får agera undercover agent och spana i köksfönstret och nyckelhålet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0