En nötkärna

Min kille är frisk som en nötkärna. Allting är tipp topp. Härligt att höra.

Kusin jenny kom och mötte mig på sjukhuset (hon är härlig den tjejen. Hon kom knallandes upp till mig å Elias på sjukan utan ens avtalat tid. Ville bara umgås lixom=) så vi tog en promenad i det äntligen så härliga vädret. Går in i affären och köper en varsin dricka och sallad för att knalla upp till parken för lite picnic. Vad händer då? Jo regnet kom såklart. Så vi fick sitta inne i en galleria ch käka. Pyttsan.

Men det är som kloka Ela säger till mig - Tina, det är inte vinter och det är inte vår. Det är aprilväder. KLOKT!

För övrigt var Ella så snäll att hon bjöd med mig på ett kalas hennes familj är bjuden på (till folk jag inte känner). Hon sa att jag så gärna fick följa med. Inte illa det. Men jag får nog snällt sitta hemma och göra annat. =)
Gillar den ungen massa!!


Kommentarer
Postat av: Jackie

Såg ditt lilla hej i bloggen min så jag hejar tillbaka!
Det är föresten bara bra med mig. Hur är det själv? Och vad var det där för feber Elias hade?

2008-04-14 @ 23:28:16
URL: http://jackie90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0