Godistjuv

Blev bestulen på mitt fredagsgodis i affärn idag. Jäkla fulgubbe. Vi glömde påsen med godiset vid kassan, en kvinna säger att vi glömde påsen. Så när Jonas ska hämta den säger en kille att det är hans påse, stoppar ner den i sin kasse och går. Jonas blev lite paff och frågar mig vad det var för påse, en brun med naturgodis säger jag. Ja den tog han ur handen på mig och gick säger Jonas. FULGUBBE! Sno mitt godis.Men eftersom Elias inte hade mer tålamod strunta vi i det och gick hem, men vad är det med folk egentligen?!?!

Skulle lämna in farfars nycklar idag, men det var så klart stängt, stänger tidigt på fredagar vettu. Men jag fick en härlig promenad iaf.

Väntar på att Elias ska bli trött och vilja sova, för det är vad jag vill. Men han ligger just nu i sitt gym och sjunger på för glatta livet. Testar sina röstresurser, rullar och försöker vända sig, skakar sina leksaker. Hoppas bara det tröttar ut han lite så vi får soooova. Jag har sovit dåligt några nätter för Elias rör sig så mycket och katterna är jävliga, eller det är bara Sigge som är rättare sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0