Kidnappad

Idag trodde jag att jag skulle följa med min moster till stan för lite smakråd vid val av kläder. Hon hade sett en klänning på NK där vi skulle börja dagen. Så möts upp och knallar mot NK, jag babblar på som vanligt.Men vid entren var det inte som vanligt, där står mamma och kusin (Milton och Erik så klart). Jag var nu kidnappad och det var starten på min möhippa. Blev så otroligt chokad. Inte alls vad jag trodde. Men å så roligt, fick i uppdrag att ta massa kort. Bla på kändis, hittade Josefine Crawford ochHenrik Hjelte. Sen bar vägarna ut till Grönan och fem-kamp. Jag var usel, kom sist. Men det var kul ändå. Sen till söder och leta upp en barnvagnsvänlig  restaurang. Blev en kina restaurang. Gott och trevligt vi åt tre rätters. Underbar dag. Tack kära familj.

Igår var Oliver och hans familj här på middag. Han har börjat snacka en hel del så han sprang runt i lägenheten och ropa KAKK KAKK! KAKK? ( det betyder katt). Eftersom dem inte var på riktigt humör att leka med honom så låg dem nere i gräset utanför balkonen. Oliver kommer ut och börjar härma mig när jag försöker locka in dem, GIGGE KOM GIGGE, OJJIS OJJIS! Underbart va =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0