Leverans

Väntar på leveransen, men ingenting låg i brevlådan idag, trodde verkligen det. Hoppas på bättre tur imorgon. Lilla Nokia mobil, nu får du komma!

Vi har lite olika smak bebis och jag,han ligger nu och suger på tummen här brevid mig. Jag tycker nappen är bättre. Vi får se hur denna historia slutar, vem vinner? Tummen eller nappen? Såklart att tummen är enklast men  hur svårt kommer inte det bli när han  ska sluta? Det är ju inte direkt så att han kommer  lyssna på vad jag säger, han gör som han vill är han är 3 och i trotsåldern.

Har nu vart ensam hemma sen igår morse, det går bra men är lite tråkigt att inte ha nån att prata med på kvällarna. Men det sägs ju att det är nyttigt att vara ifrån varandra lite ibland. Stämmer säkert, men det ska bli skönt att få hem honom, han är lite som en stor björn man vill krama på.

Blir lite arg på mig själv. Hittade en sån här film om änglabarn igen. Är medlem på sajten föräldraliv.se och det är lätt att snubbla över dessa när man är inne på forumet och läser. Utan att själv kunna påverka börjar tårarna rinna längs kinden och man kramar om Elias extra hårt efter att sett bilderna. Rip alla fina bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0