Loppis shopping

Var på barnloppis i Alvik idag. Å det gick verkligen hur bra som helst. Fyllde en pappkasse med kläder (till Elias såklart) till en kostnad av 258 kr. Det var allt som kan tänkas behövas. Skjorta, body, t-shirt jeans, flytväst var lite av allting. Och det bästa är att allting ser ut som nytt.

Efter det så lånade vi med oss Ella på en utflykt. Vi åkte till Brostugan för att fika. men tji fick vi, vi kommer halv 4 och dem stänger fem. Men vi närmare titt så stänger köket idag 15.30 för stället är abonerat. Snopet. Vi som snackat länge om att åka dit så blitte det inget ändå.

Förresten igår när jag och Elias var å promenerade i centrum kommer det gåendes en fyllekärring (nykter nu iof, men så sådär fräsch ut) förbi oss. Hon frågar mig om jag har 20 kr till henne. Tyvärr inte sa jag. Till svar fick jag då -Surkärring! Jo man tackar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0