Ny frisyr

Min kära mamma och jag var hos frissan idag och fixade frisyren, klippning och slingor. Blev jättebra på mig. Mamma blev inte riktigt lika nöjd. Men det ordnar vi annars, mamma ska bli lika fin som jag!

Nu börjr jag nästan bli lite nervös, folk frågar om jag är nervös och när jag tänker efter så är det nära nu och det börjar pirra lite. Min kusinfru skrev om bröllopet i sin blogg. Om det kommer bli snyftkalas eller inte, och det gjorde mig lite mer nervös, lixom det är jag som ska vara i centrum. Jag och Jonas. Läskigt och häftigt på samma gång.

På sjukhuset har dem tror jag den godaste saft jag har duckit, Önos körsbärssaft. Har precis druckit ett glas saft av en annan tillverkare. Inte lika god men det duger gott. Det som är så konstigt är att det finns typ ingen körsbärssaft i affärerna. Bara jordgubb, hallon, svartvinbär och apelsin. Pyttsan asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0