Plats 199 i kön

Ringde till Försäkringskassan i förmiddags, då säger rösten. Det är många som ringer till oss du är placerad i kö. Din köplats är 199. Men tack för den. Snacka om att det ska köas för hela slanten. Det var bara att bita i det sura äpplet och köra på. Tur att man har högtalarfunktion på telen.

I går blev det en heldag i Bälinge (uppsala). Besökte Jonas mammas moster. Hon ska hjälpa mig med min klänning. Så vi kom på förmiddagen. Då bjöds det på kaffe och bulle. Sen kolla vi klänningen och lite bröllopskataloger. Efter det bjöds det på god middag. Tacogratäng, med sallad och chips. Gottis, vi var 9 st runt middagsbordet. Sen blev det efterrätt, glass, grädde och ugnsbakad banan med after eight och kaffe. Till sist fick jag lite adresser till butiker jag ska gå till i stan för att kolla på prytlar.

Just nu sitter Elias i sin sitter och testar stämman. Han jollrar, mullrar skriker och är bara för störtskön. Han är det bästa jag har faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0