Solbrillor

Äntligen har det kommit lite sol och värme ute. Vi har båda fått packa fram solbrillorna och glassat lite. Underbart! Min kära kusin ringer och väcker oss vid 7.30 - 8.00 och drar upp oss så vi kommer ut och kan njuta. Det är ganska bra att hon ringer upp oss ibland, känns som man får ut mer av dagen när man går upp tidigare. I dag innan 10 hade jag duschat, diskat, dammsugit, bäddat sängen, lekt med Elias och plockat hemma. Hur skönt som helst, har man hela dan framför sig sen.

image22

Har packat upp nya mobilen, roligt med it leksaker =) Den e så fin och inga repor och glapp som den andra. Nu förvaras den i sin lilla tigger strumpa och mår bra.

Har haft bebisbesökare (och deras mammor) på besök idag. Det är barndomskompisar som har fått barn som jag börjat umgåtts med sen ett halvår tillbaka. Vem trodde för 10 år sen när vi var 14 och coolast i Vällingby att vi skulle få barn alla tre inom ett halvår bara.

Till kvällen kom våran alldeles underbra Jessica och underhöll oss. Bra att ha en Jessica som kommer i tid och otid och hjälper till med Elias. Hon sitter brevid mig och väntar på att få gå hem. Ska nog släppa iväg henne nu tror jag.

Om ca 2 timmar kommer Jonas hem. Skönt att få hem honom nu. Borta bra men hemma bäst. Välkommen hem!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka barndomsvänner är det? Sofia och Jenny K ? =)

2008-04-25 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0