Våren på intåg

Nu märks det att våren har kommit (dock med aprilvädret). Nån av våra söta katter har drgit med sig loppr hem som har bitit på mig och Jonas, som tur är har dem inte rört Elias. Men nu är dem sprejade och behandlade så nu ska vi förhoppningsvis slippa det. Ska på apoteket och få starkare medel så vi garanterat slipper dessa gäster. Iom detta så är sängen renbäddad, alltid skönt att krypa ner i renbäddat. Det luktar så gott.

Vi har data problem hemma så jag har inte suttit vid datan så mycket på 2 dar. Skönt faktiskt. Men jag ska uppdatera lite mer här så fort vi fått ordning på systemet. Nu ska jag ner till min supercoola bebis i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0