And matning

När Jonas idag kom hem från jobbet gick vi ner till träsket och mata änderna med bröd. Det tyckte han varlite skoj faktiskt. Dom är ju så många, dom kom flygandes från hela träsket när vi stod där och kastade brödbitar.

Babysim i morse, lika uppskattat som vanligt. Sen träffade jag två mammor och deras grabbar som jag träffat genom mammagruppen. Vi luncha och satt och prata massa trevligt strunt. Nästa vecka ska vi hem till en av oss och leka. KUL!
Vill samtidigt passa på att skicka styrkekramar till E. Jag tänker på dig och det du behöver gå igenom.

Igår var det kalas hemma hos moster Nina. Nu är hon nästan gammal =) God mat och tårta och massa barn överallt. Men det är ju kul på samma gång, och det var inte mycket bråk alls igår. Väluppfostrade barn vi har.

Och nu så här mitt i natten ska jag gå in i köket och duka av från middagen. Ni får ursäkta men jag har inte orkat, jag har varit lat. Egentligen orar jag inte nu heller, men om jag vaknar imorgon och köket ser ut som det gör får jag en dålig dag och det har jag ingen lust med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0