Besök på SVT

Idag vinkade vi av Loffe. Nu är han officiellt pensinär och mamma har ny kollega på jobbet. Känns lite lustigt att inte Loffe är där längre... Men som man säger, tiderna förändras. Och det är väl iof bra. Men man måste vänja sig lixom. Men det var en trevlig tillställning med tårta kaffe och underhållning.  Och min goa mamma bjöd mig på lunch. Jag tycker om dig mamma!

Sen svängde vi förbi stan och köpte blommor till dopet imorgon. Jag lova att hjälpa till med bordsdekorationen. Och så här blev det. Lite svårt att hitta fina blommor som är blåa då det är deras temafärg.



Ska bli kul att gå på dop. Elias ska ha sin nya finskjorta med slipover... Å så fin han kommer bli.

Å du Jessica, du är ingen dålig vän. Tvärtemot, den bästa. Det var bara det att jag kände mig så ensam den kvällen å du hade nog kunnat muntra upp mig. Men tack för ditt samtal. Det gjorde alting bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0