Dopet

I helgen var det dop. Verkligen trevlig tillställning. Å som jag sa fick ju jag den stora äran att vara gudmor. Hela dagen flöt på fint, god mat och kakor i massor. En kille som framförde en låt i kyrkan gjorde det exemplariskt bra. Han var så duktig att nästan Jonas grät. Och det händer inte ofta vill jag säga.

Idag var vi hemma hos kusin Jenny och fika/käka middag. Trevligt, men lite längre besök än planerat. Jonas råka beröva dom på deras internet då han skulle göra nån uppdatering. Så vi blev kvar där till 21.30, hade egentligen tänkt åka vid 18.30-19 tiden. Iof så var det trevligt att vara där. Jag blev ju servad, Oliver skar min potatis vid middagen tex.

Nu ska jag städa undan leksaker, det enda man gör här känns det som nuförtiden. Men är man småbarnsförälder så är det väl vardagsmat.

Ps, ni ska få se en bild från dopet snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar efter att få se nå bilder =)

kram till er från oss.

2008-09-01 @ 08:16:13
URL: http://myzanskrypin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0