Fadder (igen)

Idag fick jag en väldigt trevlig förfrågan. Om jag vill bli fadder(gudmor som jag tycker låter finare) till min kusin Erik. Och underbar som ungen är kan jag ju inte säga så mycket annat än ja såklart. Och så är jag ju fadder till lika underbara storasyster Ella. Jag och deras farbror Lasse får äran att vara det. Ska bli kul. Dope äger rum om en vecka på lördagen. En lite repris från förra dopet då Ella och min kusins barn Oliver döptes. Nu är det samma kyrka, samma tid fast deras småsyskon. (Nu skulle jag lagt in en bild på Ella och mig från hennes dop, men den skivan med alla mina kort äldre än 1 år är spårlöst försvunnen. Kan bara hoppas att den är nerpackad i vår datalåda.)

Träffade Nina och Erik i centrum idag. Nina hitta jättefina kläder att ha på dopet. Kul eftersom hon ibland kan vara lite velig när det kommer till shopping.

Elias underhålller oss just nu till tusen. Han snackar sönder oss samtidigt som han bankar i bordet, golvet akvariet, ja allt som funkar.

Imorgon ska vi besöka två dagis vi sökt till Elias. Spännande. Hoppas det känns bra med första intrycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0