Gräsänka

Ikväll blir det en ensamkväll för mig och Lillemannen. Jonas ska gå med min bror på bio. Dom ska gå och se Arn.  Idag har vi varit hemma hela dan och fixat lite. Packar ndan alla kläder som är för små. Alla hans kläder som jag knappt tycker han hunnit använda. Dom har han växt ur och vi får inte se dom igen förrän nummer 2 kommer till världen.

Nicole var här idag. Vi fikade, tog igen sommarsnacket. Och så lekte hon med Elias såklart.

Imorgon ska vi till mammas jobb, hennes närmsta kollega som hon jobbat med så länge jag kan minnas går i pension och jag ska vara med på en tårtbit och ge han en lycka-till-som-pensionär-kram.

Sen måste jag förbi en barnvagnsaffär på väg till mammas jobb. En skena på vagnen som gått av. Måste kolla om dom kan laga den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0