Han står!!

Idag stod Elias för första gången på egna ben!! Heja min kille!!

Babysimmet idag gick som en dans på rosor. Han var så glad att han inte kunde sluta plaska under de 30 minuter vi var i vattnet.

Efter simmet åkte vi hem till kusin Jenny och grabbarna för inspektion av den nya lägenheten. Åh så härligt med större, från en etta till en trea. Jag vill också ha ett barnrum att inreda. Vet ju vad jag vill ha för saker, men ingenstans att ställa sakerna om jag köper dem. Nina och Erik var också där. Nu är vi lite tillbaka i vardagen igen med våra förmiddagsträffar. Men oj det är inte en lugn stund kan jag säga med fyra grabbar på 7 mån, 9 mån, 1 år och 2 år. Erik är ett riktigt charmtroll. Jag fick så mycket kramar och gos av han så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.

Sommarens charmtroll, Jordgubbsmannen!




Nu ska jag hoppa över till maken och kolla vad han sysslar med. Han pratar om att vi ska köpa en ny bil. Vi som skaffa Bettan (bilen) i juni.

Sen ska jag luta mig tillbaka och kolla in nya IKEA katalogen. Problemet är bara att min IKEAhomie inte är hemma. Jag behöver hem henne.

Min älskling, du vet vem du är. Grattis på födelsedagen. Du är min bästa vän och jag saknar dig enormt varje dag! Har nog blivit lite blödig, men varje gång jag pratar med dig i telefonen eller skriver såna här meddelanden så kommer gråten. Kom hem snart! Jag behöver dig!


Kommentarer
Postat av: Bum bum

Hej min käraste!!! Sitter och har precis "försökt" läsa ditt inlägg!!! Men tårarna bara rinner....jag saknar dej otroligt mycket tror inte du förstår!!! Men jag önskar faktiskt att du kunde vara här med mig och uppleva det vi upplever varje dag!!!!



Älskar dej föralltid!!!



puss

2008-08-21 @ 18:46:53
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0