Hem t/r

Sommaren är verkligen en enda stor soppa, underbar men en stor rörig soppa. Kom hem från Skellefteå idag. Tiden i Boden var trevlig men udda, inte alls som det brukar vara när vi är där.

Stanna en natt i skellefteå. HÄRLIGT! God mat/dessert. Trevligt sällskap. Synd bara att man bor så långt ifrån varandra. Hade velat stanna lite längre, och besöka lite oftare.

Hemresan gick bra. Elias är guld värd när det kommer till att åka bil. 110 mil i bilen utan ett knyst. I Ö-vik stannde vi för att käka på Max. Det var ganska lång kö. Som ni vet beställer man mat först, sen går man till kassan och betalar och får sin mat.  När jag väntar på min tur till kassan säger en av tjejerna att vi ska bilda lite kö till kassorna så dem kan ta fler matbeställningar. Då hade fan 3 pers (vi snackar vuxna människor) mage att tränga sig före mig och två till som väntade. Men inte kommer man förbi mig så lätt när jag är hungrig. När en av dessa skulle gå till kassan och börja rabbla upp sin beställning klev jag framför henne, avbröt henne och sa - Du jag stod före dig i kön så du kan gott vänta. Jag ska beställa nu. Och så vände jag mig till kassörn. HA! Dont mess with me when im hungry.

Så nu sitter jag i soffan, trött som tusan och saknar lite alla möjliga människor. Blir nog bäst att bara gå å sova lite tror jag.



Min sommarsnygging! Njut!

Kommentarer
Postat av: Fatti Bum Bum

Nu har du gjort min dag!!! Tack :) kan ju inte sluta le när jag ser denna bild

2008-08-03 @ 18:24:02
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0