Känns som igår

Har kollat på lite bilder från det gågna året i kväll. Inte klokt vad tiden rinner på. Känns som igår Elias var nyfödd. Men det har ju gått över 8 månader. Tänk denna söndagmorgon när jag vaknade och tänkte att jag måste smyga och ta det lugnt för att inte väcka Jonas. Inte hade jag en tanke på att lilla bebis var på gång. Men ack så fel jag hade, det var dags och ett par timmar senare hade vi Elias i våra händer. Och nu är han en tuffing på 8,5 månad.

 


Imorgon blir det till och köra ett städrace på förmiddagen. Så mycket som det går att städa med en liten terrorist som hjälper till. Har massa saker att barnsäkra eftersom han blivit aningens snabb under sommaren. Och så en massa plock, har ju knappt varit hemma sen midsommar och inte dammsugit eller nånting sen dess. Hoppas man hinner en bit i morgon. Blir på så dåligt humör när jag inte får nånting gjort och det bara är stökigt hemma.









Kommentarer
Postat av: Annika

Hej vad fint du har fått det...!

Jag har fullt upp med plugg å jobb, men en fika eller ngt skulle vi väll kunna klämma in..

Jag hör av mig.

Kram

2008-08-19 @ 10:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0