Röda. vita, svarta

Har plockat tre byttor med vinbär idag. Hoppas det blir lite mer imorgon. Har aldrig riktigt reflekterat över det, men pappa har ju massa vinbärsbuskar hemma med massa stora fina bär. Så idag blev det till att plocka.

Jonas har meckat med Bettan (bilen). Nu ska den gå prima enligt honom själv. Bara den tar mig framåt är jag nöjd.

Måste stanna till på IKEA på vägen hem. Elias har en förkärlek för att gnaga på saker och självklart vill han gnaga märken på sin nya säng. Men eftersom jag tänkt att vi ska använda den till framtida syskon så vill jag inte att han gnager sönder den än. Så vi ska köpa en bettskena till spjälsäng.

Nu ska Elias dricka välling. Kvällens höjdpunkt.

Kommentarer
Postat av: Jackie

RE: Jo, sommarn har vart riktigt härlig. Bästa var nog Grekland.. Dit vill jag gärna tillbaka.

Om du vill kan jag fixa nån snygg header och bakgrund till din blogg. Om du berättar lite hur du vill ha den.. Bilder, färger, osv så designar jag upp nått. Skicka det på mejlen isf =)

2008-08-17 @ 14:21:28
URL: http://jackie90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0