Bounce

Jag vill gå och se dansföreställningen BOUNCE, den går av stapeln under första kvarten av 2009, är det någon som vill gå på den föreställningen med mig så snälla säg till, då bokar vi biljetter och har en trevlig kväll tillsammans.


Caution! Bounce på Orionteatern

Idag har jag varit så duktig, massa städning, tvättat kläder, vikt, handlat all julmat och monterat bord. Det är mycket och nästan lite rörigt (om inte annat i skallen) men jag ser fram emot julen hemma faktiskt. Ska bli kul.

Tittar just nu på Jeff Dunham på femman, han är allt en rolig prick.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag vill gå på Bounce, jag antar att du bjuder ;). Izabelle leker för fullt nu med sin docka som hon fick igår. Den har även en potta som spelar en melodi så den får vi höra ett antal ggr.. :) God Jul!

2008-12-25 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0