Chill

Här hemma stökas det på i 100 knop. Idag har vi fixat laxen och så har pappa kommit med porslin, bestick glas och köksbord. Jonas har fått arslet ur vagnen och äntligen skruvat upp hyllorna, en i köket och en i vardagsrummet. Äntligen är vi klara med det.

Var uppe till Vällingby en snabbis. Köpte munkar för tredje dagen i rad. Det står en sån här donut bil som gräddar munkar för full hals. Och det luktar nybakt i ta mig tusan hela centrum så man bara måste köpa eftersom jag passerar den varje gång jag går hem.

Imorgon ska jag riga hm i väsby centrum i hopp om att dom har en liten julklapp som var slut i vällingby. Så kan Jonas springa in och hämta den. Sen ska all julmat handlas imorgon. Det märs att det nu närmar sig med stormsteg, kommer inte vara en lugn stund på typ hela veckan. Har folk vi ska på middag hos tors, fre, lör. Så veckan ut är det full rulle. Men nu ska jag ta efter min kära lilla kissekatt, han vet hur man chillar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0