Dagen som varit

Har varit en liten sväng på mellandagsrean. Hittade inget speciellt som vanligt. Dock fanns brorsan skjorta som han fick i enn större storlek då den han fick inte satt riktigt bra. Tur det för det var den sista dom hade. Pappa kom och vi gick till ononff och köpte en ny tv till farfar som vi åkte dit och installera. Drack en kopp kaffe och småpratatade lite.

Efter det var det bara att åka hem och packa om väskan. Svärmor bjöd på middag. Eftersom vi inte träffade Jonas bror under juulen så bjöd hon in alla på middag hos sig så vi kan umgås lite tillsammans.

Hemma ser det ut som ett hej-kom-och-hjälp-mig efter julafton, men för första gången nånsin så bryr jag mig faktiskt inte. Inte vanligt när det gäller mig men det känns skönt att inte bry sig faktiskt. Bara jag får lite fint till nyår då vi ska fira det här så blir jag nöjd.

Klockan är som vanligt på tok för mycket men imorgon får jag iaf sovmorgon. Jonas får ta Elias så jag får sova lite. Och det slår väl inte fel att han sover länge då Jonas ska upp. Vanligtvis går han upp mellan sju och åtta, men dom sista två gångerna Jonas har fått morgonpasset har han vaknat 9 ena gången och 9.45 andra. LYX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0