En dag jag aldrig trodde skulle komma

Igår var en dag jag aldrig trodde jag skulle vara med om.

För ca 8-9 år sen träffa jag en tjej som jag fann mig tycka mycket om. Vi blev goda vänner, lite så bästisar. Vi levde loppan och gjorde massa skoj och dumheter tillsammans. Samtidigt (utan att kanske inte märka av det) som vi hade väldigt kul med varandra mådde vi båda väldigt dåligt, på varsitt håll. Vi var nog två vilsna tonåringar på väg in i vuxenlivet som inte riktigt visste hur vi skulle bete oss. Hur som haver en dag svek jag henne otroligt och hon ville aldrig mer veta av mig. Våra vägar bröts och jag trodde jag hade sett henne för sista gången.

MEN för nån månad sen hade jag en vännerförfrågan på Facebook, det var HON. Vad i .... tänkte jag, varför? Accepterade och vi började lite smått komunicera elektroniskt. Vi bestämde vid två tillfällen träff som jag av olika anledningar neka till. Men nu till slut igår blev det av. Min familj var bjuden hem till hennes. Och jag trodde aldrig att jag skulle ha det så bra som jag hade det. Inser nog såhär i efterhand att jag har saknat henne, vi är lika hon och jag.

Kan ni fatta, hon hade köpt en julklapp till Elias. Och inte vilken som helst, hon hade gjort efterforskningar ooch köpt en Bamsetröja. Det tycker jag säger allt!

Kommentarer
Postat av: johanna

Jag blev rörd när jag läste..

nästan så tårarna rann lite..



Det känns bra att jag tog steget tillbaka.

och jag är så otroligt glad att du var villig att släppa mig tillbaka lite..



Har saknat dig, massor!

Jag hoppas på en ny tändning på vår vännskap.



Kramar

Johanna

2008-12-30 @ 16:05:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0