Fisken

Nu har jag betalat in två Tradera vinster. Den ena är ett regnskydd till nya vagnen. Och det andra är en julklapp så det kan jag inte berätta än vad det är. Och detta på bekostnad av mina fina fiskar. Skulle fixat ett litet vattenbyte i akvariet idag, (eller egentligen en vecka sen) men ikke att det blev av idag heller. Snart dör min fina firrar. Nää fan får rycka mig i nackskinnet och ta tag i detta imorgon.

Nu är det sängen omedelbuns som gäller. Tröttheten har verkligen börjat ta ut sin rätt. Elias vaknar mycket tidigare nu för tiden, men jag har inte lärt mig att lägga mig tidigare så, pay back time eller nåt sånt kan man kalla det.

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack för inbjudan =)

2008-12-11 @ 11:36:52
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0