Fredag, Lördag

Fredagen vaknar jag och känner mig lite sjuk. Sådär hängig i kroppen och ont i huvudet, ni vet. Lite typ åt feberhållet. Så det blev sängposition hela förmidagen. Jessica ringer och frågar om hon frå komma förbi, självklart säger jag eftersom det är tråkigt att vara ensam. Så jag strosarrunt i morgonrock medans hon är här. Pappa kommer på en liten innan han åker till jobbet fika. Sen ringer Nicole också, så jag gör ett tappert försök att lkä mig och vi går till centrum en sväng. Skönt att komma ut men jag kände mig lite småsjuk ändå. Väl hemma skickar brorsan ett sms och bjuder in sig på middag. Och tur va väl det för då kunde alla tre grabbar vara i köket medans jag fick en chans att sova. Sen var det middag och Idolfinal. Bror min stanna hela kvällen, härligt! Gillar när han kommer hit.

Lördagen var en riktig soffdag. Känner mig fortfarande inte helt hundra. Fram till halv fem ungefär var det soffandags. Sen upp å duscha å fräscha till sig. Vi hade nämnligen fått barnvakt ikväll. Nicole och Melanie kom hit och passa vårat troll så vi skulle få lite egentid. Å härligt var väl det. Vi åt middag och strosa runt hand i hand, nåt vi inte gjort på länge. Tänkte gå på bio också, men det va inge filmer som föll oss i smaken ikväll.

Elias har lärt sig två nya saker. Att dansa och öppna dörrar. I går när musiken drog i gång till Idol så gick Elias fram till tvn och börja dansa. Hela blöjrumpan skaka. Och knäna böjdes flitigt. Så duktig kille!


Dancing king

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0