Ikea

Blev en tripp till Ikea idag med kusin och kusinbarn. Alldeles lagom perfekt var det. Började med att luncha. Sen shopping och sen avslutade med fika innan vi gick och betala. Det var bara en sak som var riktigt surt. Finns en julgransmatta med belysning som jag vill ha men tycker den är lite dyr. Och vad har jag då fått på mailen när jag kommer hem? Jo ett mail om att ikeas julprodukter är det 50% rabatt på. Så kul var det...

Måste bara berätta om hur rolig min mormor är. Min morbror var här igår på en fika och frågar mig -Du, är du på smällen igen eller? -Nää, verkligen inte, tycker du jag är tjock eller? -Nää men morsan sa att du va med barn igen, men det var en hemlighet.
Snällt av mormor att ha såna hemligheter från mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0