Julen på gång

Sillen är inlagd, laxen ligger på gravning och granen är klädd. Klädd i enbart plastkulor då dom hamnar på golvet titt som tätt. Den har även hamnat i backen en gång hittills.

Som tidigare sagt har ju Elias lärt sig att öppna dörrar, idag så öppnade han dörren till garderoben, han gick in och stängde dörren om sig. Problemet var bara att det var becksvart i rummet och han visste inte hur han skulle ta sig ut. Vilket resulterade i ett skräckslaget rop på hjälp. MIn lilleman vad han lyckas med.

På lördag om en vecka ska min familj hem till en vän och hennes familj som jag inte träffat på flera år. Och faktiskt så ser jag fram emot det. Vi har varit på väg att synas ett par gånger innan men känt att jag inte riktigt varit redo. Då saker kommit ivägen har jag nästan känt en lättnad över det... Men nu har vi blivit bjudna hem till henne på lördag på middag och det känns bra. Vi slutade träffas av massa otrevliga anledningar. Men har nu pratat ut lite om det och det känns bra. Jag trodde aldrig jag skulle känna glädje över att träffa henne igen, men det gör jag. Människor kan förändras och framförallt växa upp.

Kommentarer
Postat av: Nicole

hej gumman!

hoppas allt e bra med er???

Har haft fullt upp med jobb och släkt, därför jag inte hört av mig, förlåt =(

men vi ses på onsdag kväll iaf =)

Puss Nicole

2008-12-21 @ 19:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0