Smakråd

Fm var vi hemma, medans Elias sov satte jag upp lite ljusslingor och fixa fint. När han vakna mötte jag min kära bror i Vällingby för att hjälpa honom med lite shopping. Jag har blivit hans personliga smakråd när det kommer till shopping. Shoppas bara när jag är med. Idag blev det en skjorta, halsduk, vantar och en julklapp. Fick tom med han till vårdcentralen för ett besök han behövt göra i typ ett halvår, tyvärr va drop in tiden full å så akut är det inte så man behöver sitta å vänta i timmar.

Mötte upp vännen min för en fika. Hon är upptagen i veckan som kommer så vi passade på att umgås. Gillar henne rätt mycket så man får passa på.

Jonas kom hem och vi käka middag. Sen knalla vi över till ett par vänner som fått bebis för två veckor sen. ÅH så liten killen va. Satt å snusa bebisdoft halva kvällen. Bjöds på rykande färska bullar också. Åh bullar nygräddade från ugn är fasiken nästan bättre än sex =)


Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha den var bra tina (skrattar) =)

2008-12-12 @ 14:01:42
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0