Underbart är kort

Äntligen tog jag mig till frisören och klippte mig. Inte en dag för tidigt. Han fick klippa bort en hel decimeter för att få det snyggt. Känns snyggt, fast kort.

Jag å Elias har varit så duktiga här hemma i två dagar. Fiskarna har äntligen fått nytt vatten, jag har tvättat fönstrena idag. Och så har vi dammsugit och dammat. Jag har dammsugit och Elias har svansat efter med dammvippan och dammat. Och så ska vi skriva shoppinglista för helgens göra. Blir sillar och lax och lussebullar om vi hinner. Blir nog en sån helg när det blir hämtmat. Ska försöka få upp granen också. Ska ev till IKEA imorgon och köpa världens finaste julgransmatta med lampor på.

Och torsdag ska jag å Elias på julbord! YEAY! Har inte vart på nå julbord på år och dar. Tack snälla mamma för att du tänker så på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0