3 små grisar

Längst ut på sängkanten ligger Sigge. Rygg mot rygg med honom ligger Jonas. Mage mot rygg ligger jag och Jonas och mage mot mage ligger jag och Elias i sängen. Inom loppet av fem minuter har alla tre små grisarna somnat. Kan inte låta bli att le för mig själv och smita därifrån till soffan en stund.

Idag åkte jag och Elias på långtur med tunnelbanan. Nästan hela vägen till Farsta. Hade från början ingen lust att göra nånting idag. Men jag är glad att jag fick iväg mig för det var en väldigt trevlig utflykt. Vi åkte hem till en kollega som har en färsking på 1 vecka. Så kul med så mycket bebisar att träffa och umgås med.

Jonas kom och hämta oss efter han slutade jobbet. Stanna på vägen och köpte lite fredags middag. Sen bar det hem för en fredagskväll med god mat och Let´s dance. Heja (mat)Tina! Och imorgon börjar helgen, trevligt med lite vuxet sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0