Allting nytt

Nu ska jag testa nånting nytt. Att börja blogga. Hoppas bara att jag tar det här på allvar nu. Jag är nämligen duktig på att tycka massa saker, tex om du har en blogg måste du uppdatera den med jämna mellanrum. Mitt största intresse när jag surfar har på senaste tiden bestått av att läsa bloggar, så nu testar jag själv. Kanske är skitkul?!?

Nånting annat nytt i mitt liv är min bebis. 2 december 2007 11.32 blev jag mamma till min underbara Elias. Så risken är stor att det kommer att skrivas en hel del om honom och om livet som småbarnsförälder, för visst är det livets höjdpunkt. Med mig och Elias bor Jonas, pappa till Elias. Min kärlek.

Så för min del kommer det att ske massa nya spännande saker under 2008 och framåt

Kommentarer
Postat av: löwwis

kommer läsa dagligen...nyfiken som bara den hur detta ska gå :)

2008-02-04 @ 19:04:24
Postat av: Evelina

Här har du en till som kommer att hålla koll på din blogg, så man vet hur ni har det där nere. *kram*
Hopaps att vi åker ner snart igen så man hinner träffa alla. Vart inte så många vi träffade, hade ju bara lördagen på oss. Vi körde ner en hyrbil å körde upp en annan. Så därför vart det en sådan kort visit där.

2008-02-05 @ 19:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0