Ett gott liv

Måste bara säga att jag har nog dem mest snälla föräldrarna det går att få. Alltid så generösa. Är himla glad att jag har er mamma och pappa.

Idag började vi en runda i Vällingby på jakt efter en liten snuttefilt/trasa, men allt jag hitta var en rosarutig en, och det är inte vad Elias vill ha. Sen köpte vi en jättesöt tröja till en kollegas dotter som vi ska hälsa på imorrn.
Efter det åkte jag och Elias till Minneberg för att hämta min favorit tjej. Vi tog bussen hem och framme så hade vi en busstund innan det var dags för en alldeles jättegod middag som jag och Jonas blev bjudna på. Och föräldrarna hade båda fixat efterätt på varsitt håll så det blev dubbel lycka till kaffet.

Nu slår vinden utanför fönstret, hela min familj ligger här i sängen och sover och jag inser hur gott livet är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0