Ett regningt stockholm

Idag har det regnat hela dan i princip. Jag och Elias tog en promenad till Hässelby imorse. Jag skulle till en arbetsterapeut. Har problem med hanleden och haft sen Elias ankomst. Hon gick igenom handen och misstänkte att jag har en infektion i en led. Hade ett fint namn denna åkomma, men det var komplicerat namn. Fick en skena till handen som jag ska ha i tre veckor och det kändes bra till en början, men den började skava ganska rejält efter ett tag så jag måste ringa tillbaka och se om jag ska fortsätta eller inte med skenan ändå.

Jessica och Nicole kom och mötte oss i Hässelby och vi tog tuben in till stan. Vi började med en lunch. Sen strosade vi runt i regnet och kollade in det ena med det andra. Blev mest shopping till Elias. Redan så bortskämd. Blev tvugna att göra en avstickare till fridhemsplan och laga vagnen, hade tid kl tre hos reperatören på babyproffsen. Och tur var väl det, för den var mer trasig än jag visste, hade inte varit kul om vagnen braka ihop när vi är ute och går. Men nu är den lagad och tipptopp. Elias fick provsitta Brio Race när vi ändå var där. Han stormtrivdes i vagnen (eller var det mamman som stromtrivdes med vagnen =) Tillbaka till stan så går vi en sista runda. Avslutar med en härlig latte to go innan vi beger oss hem.

Nu sitter vi hemma i soffan och Elias bubblar på som bara den. En riktig liten snackis den killen. Sååå härligt att höra honom. Han kan göra den mest deprimerade till en glad en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0