Fläskis

Känner mig precis så, som en fläskis. Som att jag inte har nån pli på mig själv.  Jag har ett ganska sunt och normalt förhållande  till mat och godis. Äter i normala mängder på normala tider. Trycker i mig lite gott saker i tid och otid. Men varje gång man tryck i sig nånting som nu, har ätit en minisemla (som man så klart får, man tom SKA göra det, det är ju fettisdagen), och efteråt känner jag mig som en riktigt onyttig jäkel som allt borde veta bättre. Man e ju inte riktigt normal...

I dag har jag och Elias varit på vår första mammaträff på BVC. Kul att få se lite bebisar i hans ålder, så lika men ändå helt olika. Fanns en tjej där som jag kände att det kan vara nåt för mig. Tror vi är ganska lika, ska bli intressant och se om jag har rätt.

Sen hade vi en gammal jobbarkompis på middag, han skulle komma och träffa Elias. Trevligt att ses eftersom det var länge sen sist. Elias fick massa beröm och man blir så varm och stolt inombords när folk berättat att ens barn är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0