Hur orkar han?

Första gången på länge har vi haft en hemmadag idag. Skönt att strosa runt i mjukiskläderna och bara vara lite. Men skillnad är det med bebis. När vi är hemma sover han nästan ingenting. Vi gick upp vid 9.30-10. Från den tiden till nu har han sammanlagt sovit kanske 2 timmar. Försöker få han att sova överallt, i vagnen, soffan, sängen, vaggan, famnen, sittern, överallt. Men ingenting funkar. Han sover i ca 15 -20 min när han väl somnar och sen vaknar han. Hur orkar han hålla sig vaken, han är bebis juh?!? När vi är ute med vagnen som i går sov han mellan kl 10.30 och 18.30 förrutom tre avbrott för käk och då var han vaken kanske 15 min per gång. Snacka om att variera sig.

Fick ett samtal i morse om att det var ett blomsterbud på gång. Vem sjutton skickar blommor till mig undra jag då? Det var min chefer som skickade en grattis till Elias bukett. Inte illa, blev väldigt glad.

Idag kom nappflaskorna jag vann på auktion på Tradera. Dem var verkligen helhäftiga. Locken ser ut som kapsyler. Verkligen jättenöjd med vinsten. Hoppas bara Elias tycker samma sak när det väl är dags för nappflaska.

Morbror Jocke kom förbi på middag och fika idag. Det gilla Elias, att nån kommer och hälsar på honom för lek och mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0