Jag kan själv

Idag lyckades jag för första gången på länge. Och det kändes bra, som det går åt rätt håll nu. Jag lyckades få Elias att somna i sin vagga. Efter matning så la jag ner honom och höll han i handen samtidigt som jag gungade vaggan. Och TADA, han somnade, inlindad i mammas linne. =) Och där sov han alldeles själv i 40 minuter. Så nu ska jag försöka få han att kunna somna själv iaf när vi är hemma och han ska sova dagtid. Man blir så låst annars, hur mysigt bebisgos än är.

Idag fyller vår älskling år. Så vi har haft lite tårta och kaffe här i kväll. Och massa fina blommor har han fått så det är fint som tusan här på vårat vardagsrumsbord nu. Blommor är verkligen härligt. Synd bara att färska blommor dör så fort. Man skulle vilja ha dom hela tiden.

Idag var vi på mammaträff på bvc, och vi bestämde två andra mammor och jag att vi skulle ses och gå på babymassage på öppna förskolan om det finns platser. Det ska bli kul. Får se om det utvecklar sig till några nya bekantskaper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0