Kalas

Idag har vi varit på kalas hos min mamma som fyller år idag. Nästan hela släkten var samlade och det var fullt ös. Mycket barn och liten hund så en lugn stund blev det inte. Men lika trevligt för det, om inte bättre. Det var bullar, kakor och himla god tårta precis så som det ska på ett kalas. Efter kalaset gick vi till kvarterskrogen och käkade en god middag. 8 st var vi som gick i väg å käkade tillsammans.

Imorgon ska jag hem till mamma och tömma hela källarkontoret, det har nämnligen brunnit i förrådet och det verkar inte vara mycket som kan räddas där. Väldigt tråkigt eftersom det som finns i källaren till stor del består av saker från min och mina bröders barndom. Vi får se imorgon vad som går att rädda. Det är ju halva barndomen som ligger där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0