Latte tjejer

Hörde ett intressant samtal på tunnelbanan idag. Två killar 16-17 års åldern diskuterar om den ene killens klasskamrater. Han säger att han bara har massa tjejer i klassen. Juste säger polarn. Nää mena han på, för det är bara latte tjejer. Ok, va e latte tjejer då? Jo det är tjejer som bara har massa åsikter och försöker vara typ vuxna. Ahh, säger kompisen, åh så har dom typ iq guldfisk då eller? Nää asså dom e smarta lixom men dom försöker alltid vara så asså vuxna lixom. -ahhh okej!?!
Jag måste ha missat det här med lattemodet

Alla hjärtans dag idag! Min älskling fick godishjärtan. Och jag blev bjuden på middag och fick en fin bukett blommor. Funderarde tidigare idag på om han skulle komma ihåg dagen, det gjorde han uppenbarligen.

Idag har vi varit på promenad till Ålsten med min moster och kusin. Och alla barnen förståss. Finns ett mysigt fik vi brukar ta en paus vid. Får alltid så mycket  goda skratt med dessa damer. Sen åkte vi hemåt och handla present till min mamma. Hon fyller år på lördag och vi ska på kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0