Packa in hela packet

Idag tog vi en promenad till min mormor. Där mötte vi min moster Nina, mamma Pia och kusin Ella & Erik. Vi packa ihop oss och gick ut till ett dagis för lite lek. Dit kommer sen morbror Ove kusin Petra och hennes kompis samt kusin Jenny med sambo Daniel och Elias sysslingar Milton och Oliver. Liten familjeträff kan man säga =) Vi tog en liten promenad till ett närliggande fik, väldigt mysigt. Vi fyllde hela cafet med vår lilla familj. På tillbakavägen stannade vi på ett dagis och lattjade en stund. Klara så lämnade v hem mormor och promenerade hemåt.

Väl hemma hade Jonas ingen lust att laga mat så vi ringde mamma och mötte upp henne för att gå och äta på kvarterskrogen. Himla trevligt. Elias fick massa uppmärksamhet av besökarna. Men det e juh inte så konstigt, han e sötast i världen =)

Har nu ikväll suttit framför datan på familjeliv.se, där har dem ett forum. I detta finns en tråd med massor med bilder på tårtor, tusentals tårtor. Och jag letade efter en specifik tårta jag sett tidigare. Och gissa vad? Jag hitta den! Heja mig!!

Imorgon får vi katt besök, han ska bo hos oss en vecka. Hoppas bara Missan kan vara lite snäll så han får någon lugn och ro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0