Tuttungen

Han är envis min Elias. Jonas var trött ikväll så han gick och la sig tidigt. Tänkte att lilla bebis kunde sova med pappa ett tag. Så jag tuttade honom till sömns som alltid. Tänkte att jag kunde få några timmar egentid så här på fredagkvällen. Men nej, Elias tyckte inte att pappa dög för kvällen, han har ju inga tuttar han. Så nu ligger mina finaste här i knät gott sovandes brevi sina trygga tuttar. Åh så envis,åh så underbar.

I dag tog vi en promenad till våran tant i Ängby. Hon hade bjudit in två andra tjejer som vi jobbat med. Och jag hade så ruskigt trevligt. Inger, du är en helt underbar människa och jag är så glad att jag fått lära känna dig. Hoppas vi kommer ses mycket nu under våren och sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0