Vinna eller försvinna

När en tjej får barn brukar man ofta höra att många av vännerna försvinner. Man har helt plötsligt så olika liv så man glider ifrån varandra och slutar umgås.

Jag skulle vilja påstå att det är tvärtom för mig, jag har bara vunnit mer sen bebis kom. Jag har två tjejer som står mig nära om hjärtat. Båda skämmer bort mig nåt enormt. Den ena med saker till Elias, den andra med saker till mig. Och ni ska bara veta hur glad jag är att jag har er. Och sen bebisen kom har vi om möjligt mer kontakt.

Träffar min moster varje vecka eftersom hon också har små barn. Utan barn, massa jobb lika med mindre umgänge.

Min bror, vi har alltid haft en väldigt bra kontakt. Men efter bebis kommer han på spontanbesök och vi ses nu ännu mer.

En kollega/vän från jobbet, hon ska också ha barn vilken dag som helst. Och tack vare dessa så kommer vi umgås under mammaledigheten.

Har fått ny kontakt med 2 barndomskompisar som jag tycker väldigt mycket om. Hade vi inte haft bebisar hade vi nog inte tagit upp ny vänskap.

Så jag ser mig själv som en stor vinnare!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan besök gärna min blogg på maaango.blogg.se eller mikaaela.tjejsajten.se :)

lämna också gärna en söt liten kommentar :D

2008-02-06 @ 20:34:31
Postat av: löwwan

du e mej en söt vän !!!kramizar

2008-02-07 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0