200 bollar

Elias har fått 200 lekbollar att ha i ett sånt bollhav ni vet. Han ska få ett minihav hemma. Vissa säger att jag e galen, andra tycker det är häftigt. Jag tycker det är häftigt nu, vi får se hur länge jag tycker det. Elias var hos doktorn idag. Han har inga större fel, å det känns skönt. Han fick lite hostmedecin så hoppas vi det är på topp snart.

Prata med tjejerna i Turkiet igår. Vi sa hej till varandra, sen satt båda och grät. Det kändes bra. För jag har känt mig lite bortglömd när man ser hur bra dem har det där nere. Men nu vet jag att jag är lite saknad iaf och det behövde jag få höra. Kanske lite egoistiskt men det är ju mina bästa vänner.

Imorgon kl 8.10 ska jag vara hos tandläkaren för att dra ut en tand, inget jag ser fram emot alls så nu ska jag gå och sova så jag är utvilad och laddad (om man kan bli det) för tandutdragning. HUA! Vi får se vad som händer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0