I will survive

Än så länge känns det ganska bra faktiskt. Visst gör det ont och så, men inte på långa vägar som förra gången. Hoppas det känns bra iorgon med. Knaprar starka alvedon och pencilin så jag hoppas på positiva effekter. En rolig sak som tandläkaren sa under operationen

-Kompis, du måste gapa, gapa stort.

Just frasen kompis är inget man kanske väntar sig från en tandläkare, men det var kul, jag log gott för mig själv när han sa det.

Bebis har blivit jättesnabb på bara några dagar, massa jaga runt nu i lägenheten. Nu står han brevid mig i soffan nybadad och vill komma upp. Men icke det, vi ska natta lilla pojken som vägrar sova nu.

Förreste så sov han 2,5 timme idag på förmiddagen. Det var så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0