Lägesrapport

Sitter nu uppe i Boden och passar på att skriva en rad.Bebis sitter inne i duschen och roar sig. Han e så duktig, han duschar helt själv och tycker det är så roligt att stoppa munstycket i munnen så det kittlas i gommen. Annars så är det som alltid här. Vi åker runt till höger och vänster och hälsar på Jonas familj. Trevligt! Imorgon ska jag och Jonas mormor på marknad och hembygdsdagar. Hoppas vi finner nåt matnyttigt där, eller bara massa sånt krimskrams som jag älskar.

Pratade med mamma igår, nu under tiden vi varit borta har min snälla morbror och kusins man lagt golv i vårat hus på landet. Och det innebär då att det är klart för oss att flytta in och bo där när vi åker till landet. Yes! Äntligen kan jag få brygga mitt god morgon kaffe i min lilla minibryggare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0