Marknaden

Ja den va inte mycket attt hänga i gran. Förr när jag varit på den har det varit allt möjligt skoj. Nu var det mest bara skit, foppa tofflor och massa utlänningar med lågbudget kläder. Förr var det fina hemgjorda hantverk och goda sylter och såna bra saker. Andra tider är det nu. Enligt mormor så är det mer lokalt när skördemarknaden är om en månad. Så typiskt att man är hemma då.

Elias har fått två nya tänder. Och så blir han bara stadigare och stadigare. Han kommer snart att gå tror jag. Ja snart och snart... Innan han fyller året iaf. Jessica och Melanie skulle nog ha svårt att känna igen honom. Innan dem åkte kunde han knappt sitta själv. Nu tar han sig fram med en farlig fart. Härliga unge!

Sommaren har äntligen kommit hit. Ska på en kvällspromenad med min lilla familj sen ska vi kanske bada också. Det vore skönt.

Kommentarer
Postat av: Natta

Tina jag kan absolut fixa din blogg.. men det får bli när jag kommer hem från semester. Vi hörs då!



kram på dig

2008-07-28 @ 19:52:13
URL: http://nataliieeriksson.blogg.se/
Postat av: Nikkan

Hej gumman!

hoppas allt är bra mer er?

sitter hemma och leker vid datan lite.

Imorn bär det av till turkiet, är lite nervös faktiskt. Hoppas att ni har det toppen bra.?

saknar er iaf!

Pussa Elias från tant Nicole, hör av mig när jag kommer hem.

Puss puss

2008-07-29 @ 16:05:03
Postat av: Fatti Bum Bum

Tina jag gråter typ här nere i Turkland. Sluta prata om Elias i gullig form. Jag döööööööör!



Saknar honom otroligt mycket, och vill att han ska dregla på mig just nu i denna stund. Saknar självklart dig också, men Elias är ju min Homie lixåm. =) Hoppas allt är bra annars. Mer bilder på Er vill jag se också, Jejjan hälsar säkert hon tar en bebis tupplur mitt på dagen. Puss å kram // fatti

2008-07-29 @ 16:38:40
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0