På hemmaplan

Nu är jag och lillemannen hemma igen efter nästan tre veckor på landet. Landet är underbart i alla avseenden. Det är i stockholms skärgård på en ö med sjötomt. Vi har egen brygga, sjöutsikt vart vi än vänder oss och inga bilar/bråkiga grannar eller nånting att klaga på. Det är utedass, inget varmvatten i kranarna och så men det är som det ska vara på landet. Men nu är det skönta att få komma hem och mellanlanda.

Och denne lille bebis, herre jisses vad det händer saker på 3 veckor. Han kryper med en farlig fart. Han har börjat "prata", han lixom babysnackar och kör långa ramsor med dadada bababa daaaaaa. Han har börjat skratta när man leker med honom, bytt till sittdel i vagnen och så ställer han sig upp med stöd, och nu ikväll efter att han ställt sig upp så knalla han i väg med korgen han tog stöd av. Förstår inte riktigt hur fort det går och vad han kan lille gubben. Men dock har han varit snorig och hostig i över en vecka så imorgon ska vi ringa doktorn och se vad dem säger.

Nu ska jag heminstallera mig lite. Kommer mer imorgon.

Dagens bebis



Kommentarer
Postat av: maria [email protected]

hello gud så gullig han är, tur med vädret att ni är hemma för nu öser det ner, idag blir det en gå runt i butikerdag kom och hälsa på så jag får pussa på honom.petra är med ove kunde va lugnt men 2 av jesses kompisar är här puss och hälsningar maria och jens puss dina pojkar

2008-07-07 @ 12:43:02
Postat av: Hillbillybaby

hihihiii va söt han e!

2008-07-07 @ 14:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0