15 min egentid

Precis som det låter. Idag får jag 15 min egentid. Nu får ca 1 minut sedan somna lillkillen. Han ligger i famnen på sin pappa och sover skönt. Men han kämpa och höll sig vaken till nu. Som igår, undrar om han är inne i nån vara vaken sent period nu!?! Så det blir 15 minuter för mig själv innan jag måste slänga mig i säng för att sova och orka med bustrollet imorgon.

Btw, hans nya intresse är att skriva på datorn. Han brukar hjälpa sin pappa på kvällarna och hn får fram både det ena och det andra. En intelligent grabb vi har =) Å så har han börjat prata babyspråk! Underbart ljud i en mammas öron!

Kommentarer
Postat av: uppdragmamma

Visst är det härligt att höra dom jollra på =)

Låååånga ramsor kan det bli, blandade med ett och annat ord som faktiskt låter som riktiga ord.

2008-06-18 @ 22:00:14
URL: http://uppdragmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0