Allsång på landet

Sitter nu på landet och kollar på allsång och försöker få iväg ett mail, men det verkar inte gå nå bra. Har bara telefonjacket här och det funkar sådär. Midsommarhelgen var underbar med fullt ös. Trevligt. Nu har alla släktingar åkt hem så det är bara jag, Nina och barnen kvar. Lugnt och skönt men samtidigt fullt ös. Men till helgen är det high life igen. Blir kvar här denna och nästa vecka. Sen ska det hem på tandläkarbesök och rycka ut visdomstand. Hua! Men vad gör man, den måste ut. Är mer rädd för hur det ska gå dagarna efter med liten busig kille och en alldeles matt mamma, och värktabletter och medeciner och amning... Hur ska det gå, ja vi får väl se. Ska svära lite över mitt mejl nu, går inte att bifoga filer *grrrr*

Kommentarer
Postat av: jessica

hej min kära vän....hoppas allt e fint me dej???? här leker livet som vanligt!!!! Nu ska fatti ut på en scooter tur me våran mr officer..haha...

sitter i supermarket på hotellt å leker kassörska.....iaf nu ska jag surfa vidare!!! saknar dej å lilleman såklart massor pussar från oss

2008-06-25 @ 00:47:07
URL: http://fattibumbum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0